Lopen, lopen, lopen... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Linda Klomp - WaarBenJij.nu Lopen, lopen, lopen... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Linda Klomp - WaarBenJij.nu

Lopen, lopen, lopen...

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Februari 2013 | Spanje, Madrid

Hi mensen van het goede leven,

Jullie zitten vast met smart te wachten op een nieuw verhaal van mij, nou hier is het dan, speciaal voor jullie, mijn nieuwe verhaal!

Ik ben gisteren rond een uur of 7 aangekomen in Madrid, ik denk dat we wind mee hadden want we waren een half uur te vroeg. Maar dat is natuurlijk geen probleem voor iemand als ik. Aangezien mijn huisbaas pas rond half 10 bij mijn appartementje kon zijn heb ik mezelf neergezet in het vliegveldrestaurant en een serietje gekeken. Toen dacht ik rond 9u, dat een taxi nemen op dit tijdstip wel een goed idee was, dit heb ik dus ook gedaan..

Aangekomen bij mijn appartement waren mijn huisgenoten thuis en wat blijkt.. Het zijn Amerikanen.. Dus niks Spaans praten, gewoon lekker plat Engels. Maar het zijn prima mensen en mocht alles aan ze vragen.
Toen ik mijn kamer in ging richten, was ik een beetje beduusd door de muffe lucht die er hing. Helaas, kon ik daar gisteravond niks aan doen en moest ik er wel in gaan slapen. Vandaag direct wasmiddel ( + wasverzachter mmmm!! ) en mijn bedje gewassen. Nou het ruikt weer al nieuw kan ik jullie vertellen.

Toen ik vanochtend opstond, ben ik eerst boodschappen gaan doen.. Ook een hele zoektocht, als je niet weet waar je het kan vinden. ( Achteraf altijd dichterbij dan je denkt ). Toen heb ik met Sanne ( ander meisje van mijn school die ook stage in Madrid loopt :) ) afgesproken om de stad te gaan verkennen.. En DAT heb ik geweten. Ik ben er achter gekomen dat mijn appartement toch iets verder van het echte centrum afligt dan ik dacht.. en dat haar appartement ook nog net iets verder ligt.. Maar vooralsnog kan dat de pret natuurlijk niet drukken. We hebben al alle leuke winkels gezien, in het zonnetje gezeten en ik heb ook mijn eerste 'bocadillo con jamon' mogen eten ( ook wel: broodje met ham , maar dan wel de lekkere! ) Verder hebben we kennis mogen maken met meneer Piemelhoofd.. Heel charmant! Ik zal het proberen te omschrijven:

een jongeman, met een veretooi op zijn hoofd.. met daaroverheen een hele grote piemelknuffel!!

Zien jullie het voor je? Mooi.. Dan kan ik door!

Ik zit nu achter mijn laptopje dit verhaal te schrijven en gun mijn voeten wat rust.. Ik denk dat ik zou lekker mijn bedje in kruip, want morgen begint het gewoon weer van vooraf aan.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen vermaken :)

Hasta luego!

Liefs,
Linda

  • 07 Februari 2013 - 22:51

    Lysanne:

    Ik verwacht nu wel een foto van meneer piemelhoofd he ;)
    Mooi dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan liefs xxx

  • 07 Februari 2013 - 22:53

    Linda Klomp:

    Die hebben we zeker :)

  • 08 Februari 2013 - 00:20

    Annicklin:

    Lin, die taxi om 9 uur vind ik een onwijs slim besluit. Jij komt er wel.

  • 08 Februari 2013 - 09:18

    Mamma:

    ik wil ook dat piemelhoofd zien xxxxx

  • 08 Februari 2013 - 18:16

    Ger Klomp:

    Leuk verhaal Lin, we gaan je op deze manier helemaal volgen, dikke kus xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

21 jaar en ik ga voor mijn studie 5 maanden stage lopen in hartje Spanje, Madrid!

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 3163

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 16 Juli 2013

El corazon de España; Madrid

Landen bezocht: