Koffer inpakken dan maar! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Linda Klomp - WaarBenJij.nu Koffer inpakken dan maar! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Linda Klomp - WaarBenJij.nu

Koffer inpakken dan maar!

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Februari 2013 | Nederland, Sassenheim

¡Hola amigos!

Morgen is het dan zo ver, ik stap om 16.55u ( hopelijk zonder vertraging ) het vliegtuig in om dan na 2,5u aan te komen in Madrid. 2,5u stelt niks voor natuurlijk, maar toch! Ik vlieg vanaf Rotterdam.
Aangezien het dus morgen al is.. Dacht ik vandaag maar eens mijn tas te gaan pakken en het komt er natuurlijk op neer, dat die tas veel te klein is. Maar geen paniek, gelukkig zijn daar ook winkels :)

Ik ga jullie proberen door deze blogs op de hoogte te houden van alle dingen die ik daar ga meemaken. Zal toch wel even vreemd zijn, zo ineens werken in een bedrijf waar je niemand kent en de taal nog net niet zo goed onder de knie hebt dan dat je zou willen.

Besos y hasta rápido!

Linda

  • 05 Februari 2013 - 19:13

    Annick:

    Ah linnie de tijd is zo snel gegaan. Nu ga je al echt weg! Jij bent een slimmerd dus die taal heb je zo onder de knie! Hartje kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sassenheim

Linda

21 jaar en ik ga voor mijn studie 5 maanden stage lopen in hartje Spanje, Madrid!

Actief sinds 05 Feb. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 3148

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 16 Juli 2013

El corazon de España; Madrid

Landen bezocht: